Lista przyjętych i nieprzyjętych Przedszkole

Załącznik nr1

LISTA KANDYDATÓW PRZYJĘTYCH I NIEPRZYJĘTYCH
DO PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO W ZESPOLE SZKOLNO – PRZEDSZKOLNYM W MESZNEJ
NA ROK SZKOLNY 2021/2022

        Na podstawie rozdz. 6. USTAWY z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 910 i 1378 oraz z 2021 r. poz. 4) oraz Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej  z dnia 21 sierpnia 2019 r. w sprawie przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego do publicznych przedszkoli, szkół, placówek i centrów (Dz. U. z 2019 r. poz. 1737)  Komisja Rekrutacyjna powołana  Zarządzeniem nr 22/2020/2021 Dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Mesznej z dnia 09.marca  2021r. po przeprowadzonym postępowaniu rekrutacyjnym podaje do publicznej wiadomości:


LISTĘ KANDYDATÓW PRZYJĘTYCH:

  1. CARBOL JOACHIM
  2. DZIERZA TYMOTEUSZ
  3. FURTAK MAKSYMILIAN
  4. GABRYŚ JAN
  5. GLUZA JAGODA
  6. GÓRNY ELIZA
  7. GÓRNY SARA
  8. IWANYSZYN INA
  9. IWANYSZYN NEL
  10. KAJSTURA JAN
  11. KATANA KALINA
  12. KLACZEK EDYTA
  13. KOWALCZE ALEKSANDRA
  14. KWIETNIEWSKA LAURA
  15. LEGIERSKA MARTYNA
  16. LEJAWKA NELA
  17. ŁACIAK ANTONI
  18. ŁACIAK SARA
  19. MAREK KAROL
  20. MASLANKA ALICJA
  21. PIETRUSIAK LEON
  22. PURA MATEUSZ
  23. PURA ZUZANNA
  24. TARNAWA LEON
  25. TRZOPEK MAJA

 

2) LISTĘ KANDYDATÓW NIEPRZYJĘTYCH:

  1. BIENIEK AGATA
  2. HATALA ZUZANNA
  3. JANIK MICHAŁ
  4. KĘPYS JAKUB
  5. KUBICA KRZYSZTOF
  6. KWINTAL ALEKSANDRA
  7. KWINTAL BARBARA
  8. MAŚLANKA NIKODEM
  9. ROGÓŻ AMELIA
  10. SZCZUTOWSKI MARCIN
  11. WÓJCIKIEWICZ TEODOR
  12. WYKRĘT ANTONI
  13. ZEMANEK CEZARY

 

 

Data podania informacji do wiadomości publicznej: 23.04.2021r

Aleksandra Górny

(przewodniczący Komisji Rekrutacyjnej)

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back To Top
Skip to content
This Website is committed to ensuring digital accessibility for people with disabilitiesWe are continually improving the user experience for everyone, and applying the relevant accessibility standards.
Conformance status